1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. Gry

EA kręci nowy zwiastun dla czwartego Battlefielda. Z żywymi aktorami, w… Łodzi?!

Dokładniej, to na łódzkiej arenie paintballowej, zlecając to zadanie rodzimej grupie Operacja Film. Pierwsze materiały filmowe z powstającego projektu możecie zobaczyć już teraz.

EA kręci nowy zwiastun dla czwartego Battlefielda. Z żywymi aktorami, w… Łodzi?!

Nie mam pojęcia, dlaczego akurat Łódź. Nie mam również żadnych tropów, dlaczego Operacja Film. Jedno jest jednak pewne – tego typu materiały promocyjne na pewno cieszą. Chłopaki mogą sobie postrzelać do woli, natomiast „swojska” kampania reklamowa nadchodzącego „zabójcy Call of Duty” (ech, ileż to już razy się to pisało, bezskutecznie w ostatecznym rozrachunku) robi wrażenie. Podstawowe pytanie – czy każdy z większych rynków narodowych może liczyć na własną reklamówkę, pozostaje bez odpowiedzi. Na ten moment wiadomo jedynie o materiale filmowym realizowanym przez Projekt Film.

Chociaż na powyższym filmiku niewiele widać, znamy już kilka szczegółów na temat tego projektu. Po pierwsze, jego akcja rozgrywa się na łódzkiej Piątek Battle Arena. Po drugie, powstający materiał reklamowy nosi nazwę „Misja Ratunkowa”. Kiedy zobaczymy zwiastun z prawdziwego zdarzenia? Póki co, nie wiadomo.

Wiadomo z kolei, kiedy ukaże się Battlefield 4. Hulające na Frostbite 3 dzieło DICE zadebiutuje na sklepowych półkach już 29 października, w wersji na komputery osobiste oraz konsole aktualnej generacji. Czyżby Elektronicy szykowali ekskluzywny materiał reklamowy, który zostanie zaserwowany jedynie polskim, potencjalnym klientom? Jeżeli tak, EA zdobędzie drugiego potężnego plusa w przeciągu paru dni. Za pierwszy należy oczywiście uznać kapitalne Humble Origin Bundle. O tym, że Elektronicy tych plusów potrzebują, nie ma nawet co rozmawiać. Moloch znowu zjednuje sobie sympatię graczy? Tak czy inaczej – EA, robisz to dobrze.