REKLAMA
  1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. Uncategorized

30 FPS dla Gears of War 3 to priorytet

REKLAMA

To nie pierwszy raz, kiedy twórcy Gears of War, studio Epic Games, tak samo jak nad rozwojem gry, musi również pracować nad studzeniem ambicji własnych pracowników. Wszystko w celu „zmieszczenia” nowych przygód Marcusa w konsoli Xbox 360.  

REKLAMA

Maszyna do grania Microsoftu jest nieco w tyle w stosunku do technicznych możliwości PlayStation 3, nie mówiąc o niemal nieograniczonych i niczym nie skrępowanych komputerach osobistych. 30 klatek na sekundę (Frame Per Second) to w dodatku wymagane minimum dla gier na X360, mniejsza ich ilość automatycznie dyskwalifikuje daną pozycję. Wódz, sułtan i główny projektant serii Gears of War, Cliff Bleszinski,  tłumaczy, dlaczego gracze nie mogą liczyć na szybką i płynniejszą akcję przed konsolą.

„-Naszym priorytetem wciąż niezmienne jest to 30 FPS. Kiedy ktoś pyta nas o większą ich ilość, zawsze odpowiadamy podobnie. Wolimy dodać więcej efektów i miodu do naszej gry, ale pozostać przy tym minimum.”

REKLAMA

To dobrze, zwłaszcza, że po ostatnich dwóch częściach ciężko, gdyby nagle „miodności” w Gears of War zabrakło.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA