Na wstęp warto przypomnieć sobie dlaczego policjanci (policjantki też) chodzą na patrole w parach... Wie ktoś? Nikt? Banalnie proste: We dwoje raźniej walczy się ze sługusami sił ciemności.

Jack i Samuel, główni bohaterowie "Nocy z Voodoo", niczym Starsky i Hutch, Bonnie i Clyde, Loon i KmP, w grze Mindware Studios będą skazani na siebie i ściśle zawiązaną współpracę. Panowie gliniarze ścigają gang, który niestety dla naszych starych kart graficznych opanował w stopniu eksperckim czarną magię spod znaku Voodoo właśnie. Co więcej, panowie bohaterowie nie są w tyle za przestępcami i także kilka sztuczek znają.

Voodoo Nights

Z założenia ma to być bardzo intensywny i sycący ołowiem i eksplozjami shooter TPP z domieszką taktycznego podejścia. W danej chwili będziemy sterować jednym z boskich policjantów (w każdej chwili mamy możliwość szybkiej zmiany sterowanego policemana) i przez intuicyjne dwa kliknięcia w menu kontekstowym wydamy proste polecenie swemu kamratowi. Wachlarz jest dość szeroki, w naszej gestii będzie zasugerowanie kumplowi schowanie się, prowadzenie ostrzału zaporowego, udanie się na flankę, rozstrzelanie podniesionego za pomocą magii bandyty oraz wiele innych. Kluczem do wyjścia z opresji jest dynamiczna, doskonale skoordynowana praca zespołowa. W całym tym przedsięwzięciu logistycznym, jakim niewątpliwie jest zarządzanie ostrzeliwanymi kompanami, pomoże nam tzw. Picture in Picture view. Doskonale znany PiP z dużych telewizorów w połączeniu z Dead Time (czyli bullet time ze zmieniona nazwą) - spowolnieniem czasu to nasi jedyni pomocnicy w walce ze sterowaniem.

Epickie strzelaniny gdzie pada sto tysięcy strzałów zanim ktoś kogoś trafi, dwóch bohaterów i lekka domieszka mrocznego, magicznego klimatu - to nadawałoby się na hollywoodzki hit.

Voodoo Nights

Wizualizacja dzieła zdaje się być bardzo bogata. Gra jest przygotowywana głównie na X360 (będzie dostępna również na komputerach osobistych), więc innego stanu faktycznego nie mamy prawa zaznać. Ostre tekstury grubo obrośnięte detalami lokacje juz w tej chwili mogą cieszyć wzrok. Oczywiście poziomu Gears of War nikt nie może się spodziewać, jednakże wśród konkurencji na PC ciężko znaleźć coś tak zaawansowanego technicznie. Twórcy zapowiadają zapierające dech w piersiach efekty magiczne, jak i te spowodowane działaniem broni konwencjonalnej. Otoczenie ma być w bardzo dużym stopniu podatne na strzały i sztuczki Voodoo, a przeciwnicy mają fachowo latać po planszy dzięki najnowszej wersji rag-doll. Co więcej efektowność eksplozji ma być spotęgowana fantastycznymi najazdami kamery.

Najciekawiej zapowiada się tryb online (przynajmniej na X360). Będzie można rozegrać scenariusz, bądź pojedyncze misje w trybie cooperative na wzór Gears of War. Wtedy to współpraca pomiędzy panami gliniarzami nabierze rumieńców i właściwego kształtu.

Gra będzie wydana na X360 i PC