REKLAMA
  1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. Uncategorized

HoMM V- Patch 1.3 już jest!

REKLAMA

W Internecie można już znaleźć najnowszy patch do znanej i
uwielbianej gry "Heroes of Might and Magic V".

REKLAMA

Najnowszy patch wnosi całą masę poprawek i dodatków, a najważniejszym wśród nich jest dłuuuugo wyczekiwany edytor map.

Oto cała lista nowości:

Pojedynek:

* nowy format 3 x 3 pojedynku bohaterów
* bohaterowie są losowo dobierani
* interfejs bohatera oraz jego armii

Nowe menu Rezultatów Misji
Skrót klawiaturowy 'ALT' podświetla na mapie przygody wszystkie interaktywne przedmioty (zasoby, potwory, budynki itd.)
Skróty klawiaturowe 'CTRL' + '1,2,3...', aby wejść do poszczególnych zamków.

Cztery nowe mapy do gry wieloosobowej:

* "Szkoła Magii i Miecza"
* "Sprzymierzeńcy"
* "Wind Rose"
* "Kraina niczyja"

Dokonane zmiany i naprawione bugi:
Stabilność gry, wysypywanie się gry.

* gra nie wysypuje się w momencie, gdy próba zapisu dokonywana jest przy niewystarczającej ilości miejsca na twardym dysku
* naprawiono kilka bugów w Trybie Ducha, które powodowały, że gra się zacinała

Zmiany w balansie gry:

* zmniejszono zniszczenia, jakie zadaje Grad Meteorytów na poziomie zaawansowanym i eksperckim
* Hipnoza nie zostaje zdjęta, gdy zahipnotyzowana istota otrzymuje obrażenia; jednak każdy rzucający zaklęcie może mieć tylko jedną aktywną istotę pod zaklęciem Hipnoza
* zaklęcie Ognista Pułapka zakłada miny w losowo generowanych lokacjach nie na całym polu, lecz w rejonie 5x5 pól, który został wybrany przez gracza; w tym rejonie położenie min jest nadal losowe
* zaklęcie Tajemna Zbroja jest w stanie przyjąć więcej obrażeń
* zaklęcie Widmowe Zastępy pozwala teraz na tworzenie tylko jednego widma dla każdej z grup istot; widmo nie ma aktywnych zdolności i posiada tyle amunicji, co oryginalny oddział, do którego jest podłączone
* zaklęcie Przywołaj Istoty zabiera w tej chwili 75% punktów ruchu bohatera (jeśli bohater nie posiada wystarczającej ilości punktów, rzucenie zaklęcia musi poczekać do następnej rundy)
* każde użycie zaklęcia Wskrześ Umarłych w tej chwili o 20% zmniejsza maksymalną ilość punktów życia celu aż do końca bitwy
* każde użycie zaklęcia Wskrzeszenia zmniejsza o 10% maksymalną ilość punktów życia celu aż do końca bitwy
* dodatek Mistrz Gniewu w tej chwili wpływa także na Święte Słowo, dając mu bonus +4 do skuteczności zaklęcia
* dodatek Mistrz Choroby wpływa teraz na Bezecne Słowo, dając mu +4 do skuteczności zaklęcia
* zmieniła się charakterystyka Duchów: te istoty mają teraz więcej punktów życia, ale zadają mniej obrażeń
* specjalizacja Dowódca Kawalerii daje teraz bonus do Jednostki Turniejowej nie za każde przebrnięte pole, ale za końcowy rezultat, co daje znaczny spadek całkowitych obrażeń
* specjalizacja Bombardier: zaklęcie Ognista Kula staje się teraz o 0+1 większe co każdy piąty poziom, a nie 1+1 za każdy czwarty poziom
* specjalizacja Szybko Uderzający: pasek inicjatywy przesuwa się tylko o 0,5% za każdy poziom
* specjalizacja Reanimator: zaklęcie Wskrzeszania Umarłych staje się o +1 silniejsze tylko, co każdy 5 poziom
* zbilansowano koszt stawiania budowli w miastach
* zwiększony został koszt many za zaklęcia z 3, 4 oraz 5 kręgu zaklęć
* specjalizacja "Mistrz Trucizn" działa poprawnie
* umiejętność "Machiny Wojny" zwiększa "punkty życia" machin wojennych
* katapulta posiada nieograniczoną ilość amunicji
* Czarnoksiężnik, Czarodziej i Nekromanta mają po jednym startowym zaklęciu

REKLAMA

Kamera, grafika oraz interfejs:

* przyspieszono efekty zaklęć oraz animacje podczas bitwy
* gdy bohater wykonuje ruch, kamera śledzi go zamiast pozostawać statyczną
* rycerz nie znika już z areny, kiedy korzysta z Kontrataku przeciwko Obsydianowym Gargulcom
* w miastach Przystani nie znika część tekstury budynku, gdy wznoszona jest Rada Miasta lub Ratusz
* podczas przełączania do Trybu Ducha, kamera koncentruje się na duchu
* walka na moście teraz już zawsze odbywa się na odpowiednim terenie
* po pokonaniu bohatera wroga, pojawia się informacja o zdobytych trofeach
* poprawiono niektóre podpowiedzi w interfejsie Poczekalni przed pojedynkiem
* w interfejsie Pojedynku ikony bohaterów już nie blokują informacji na temat ich poziomu
* w dzienniku bitewnym poprawiono tekst dotyczący Namiotu Pierwszej Pomocy
* poprawiono kilka wiadomości w Trybie Ducha
* w mieście, w którym nie ma bohatera wizytującego, można teraz oglądać poszerzone wiadomości na temat istot
* podczas bitwy ściany i bramy wyświetlają informacje na temat pozostałych punktów życia
* poprawiono niektóre teksty opisów
* informacje o innym graczu podczas opuszczania tury w trybie hot-seat są teraz ukryte
* nie można odwołać istot należących do sprzymierzonego bohatera
* przełączanie między bohaterami w tawernach oraz ekran informacji działają poprawnie
* oddziały sprzymierzone widzą części mapy odsłonięte przez chatkę wieszcza oraz obserwatorium

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA