Zdaniem Michała Kramarza z Google for Start-ups młodzi często wpadają w sidła przeświadczenia, że wiedzą wszystko, a skoro dostali raz pieniądze, to kolejnym razem też je dostaną. – Bardzo ważne, aby już na wczesnym etapie budowy organizacji otaczać się ludźmi z szerokim spektrum doświadczenia, zarówno branżowego jak i biznesowego, którzy w ramach wsparcia założycieli pomogą im zminimalizować ryzyko powielania już popełnionych błędów. Korzystając z doświadczeń osób, które były już w sytuacji budowania firmy, wchodzenia na nowe rynki czy skalowania organizacji, albo nawet spędziły wiele lat w świecie korporacji, pełnym procesów i struktur, możemy czerpać z ich bogatego doświadczenia, a tym samym zwiększać prawdopodobieństwo sukcesu własnego projektu. Ambicja i chęć zmieniania świata jest cechą młodych założycieli, która jest niezbędna, ale przeświadczenie, że wiemy już wszystko, i wszystko zrobimy najlepiej jest często drogą do kosztownej porażki. Dlatego warto budować organizację w oparciu o wsparcie doświadczonych i zaufanych doradców, przeważone przez własny zdrowy rozsądek – mówi nam Kramarz.