Żabka idzie na całego w diety pudełkowe. Właśnie przejęła „Allegro cateringu dietetycznego”

Grupa Żabka poinformowała o przejęciu serwisu Dietly.pl, który określa mianem „największej i najszybciej rozwijającej się platformy e-commerce działającej w formule marketplace w obszarze rozwiązań dietetycznych”. To już kolejne przejęcie Żabki w tej branży po wchłonięciu firmy Maczfit, czyli jednego z największych dostawców diety pudełkowej w Polsce.

Dzięki przejęciom Grupa Żabka staje się liderem zarówno w wymiarze oferty, jak i narzędzi e-commerce w szybko rosnącym segmencie „diet pudełkowych”

– ogłasza sieć.

Bizblog.pl poleca

Żabka podkreśla, że przejęcie Dietly.pl to kolejny krok w realizacji jej strategii polegającej na „poszerzaniu oferty produktów i usług, które mają ułatwiać życie klientom, zwłaszcza poprzez realizację potrzeb związanych z oszczędnością czasu i dbaniem o zdrowie”.

Catering dietetyczny to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku detalicznego w Polsce. Dzięki partnerstwu z Dietly.pl zyskujemy kolejny ważny element w ofercie wygodnych rozwiązań dla klientów w obszarze e-commerce.

– mówi prezes Grupy Żabka Tomasz Suchański.

Szef sieci zapewnia, że nie ma ryzyka wewnętrznej konkurencji pomiędzy firmami działającym w tej samej branży. Suchański uważa, że należące do Grupy Żabka podmioty będą wobec siebie „komplementarne”, a jednocześnie sieć będzie wspierać ich rozwój.

Nowe możliwości

Dietly.pl to działająca od 2019 roku platforma e-commerce integrująca ponad 400 dostawców cateringu dietetycznego z całej Polski. Żabka zachwala swój nowy nabytek, stwierdzając, że Dietly.pl zapewnia klientom przyjazne opcje zarządzania zamówieniami, wybierania, porównywania i wyszukiwania, dopasowanymi do ich oczekiwań.

W ramach ekosystemu platformy dostawcy rozwiązań dietetycznych mają do dyspozycji rozbudowany system CRM do zarządzania ofertą, pozwalający w sposób kompleksowy monitorować sprzedaż, tworzyć jadłospisy czy kontrolować procesy zarządzania produkcją.

„Dzięki włączeniu Dietly.pl do Grupy Żabka dla klientów biznesowych platformy pojawią się nowe możliwości do dalszego rozwoju. Dostawcy cateringów dietetycznych zyskają na zwiększonej skali działania, będą mogli skorzystać także z wiedzy i unikatowego doświadczenia Grupy w ramach np. znajomości klienta czy logistyki” – wskazuje Grupa Żabka.