REKLAMA
  1. bizblog
  2. Zakupy

Z Paczkomatem możesz teraz pogadać przez Whatsappa

Halo inPost? Gdzie mogę odebrać przesyłkę? Kiedy przyjdzie moja paczka? Operator Paczkomatów wzbogacił się właśnie o nowy kanał obsługi klienta. Informacji będzie udzielał nam bot na Whatsappie.  

06.04.2020
10:31
Z Paczkomatem możesz teraz pogadać przez Whatsappa
REKLAMA

Prezes inPostu Rafał Brzoska chwali się, że jego firma jest pierwszą, która oddelegowała bota do pomocy klientom na Whatsappie.

REKLAMA

Wystarczy, że klikniesz w link https://wa.me/48722444000 i możesz pytać o status przesyłki, najbliższy Paczkomat, czy nr do kuriera

– wyjaśnia.

Kurierzy mają pełne ręce roboty

Taka funkcja nigdy nie była bardziej potrzebna niż dzisiaj. Pandemia koronawirusa pozamykała sklepy stacjonarne i przekierowała konsumentów do sklepów internetowych. E-commerce notuje dzisiaj, w zależności od branży, co najmniej kilkunastoprocentowe wzrosty. A Paczkomaty stały się w ostatnich latach jedną z popularniejszych form dostawy produktów kupowanych za pomocą sieci.

Zapotrzebowanie na usługi InPost jest ogromne, bo w tym trudnym okresie zakupy w Internecie zwłaszcza z odbiorem w Paczkomacie, ale także przez kuriera InPost, stały się bezpieczniejsze od tych odbieranych w punktach stacjonarnych

– opowiada Rafał Brzoska.

Komunikacja z inPost

REKLAMA

Uruchamiając bota na Whatsappie spółka uzupełnia swoje portfolio komunikacji z konsumentami. O status przesyłki można się dzisiaj zapytać za pomocą Asystenta Google (zaczynając od zdania „Porozmawiaj z inPost”) i Messengera.

InPost wprowadził także możliwość otwierania skrytek przez aplikację. Paczkę można teraz odebrać wciskając jeden przycisk na swoim smartfonie. Usługa została wprowadzona jeszcze w ubiegłym roku, ale w tym momencie jest podwójnie przydatna. Wirusolodzy przestrzegają nas przecież przed kontaktem z ekranami dotykowymi i przyciskami na terminalach, na których powierzchniach mogą gromadzić się zarazki.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA