Witajcie na Bizblog.pl! – nowym serwisie Grupy Spider’s Web

Witajcie na Bizblog.pl – nowym serwisie Grupy Spider’s Web.

Bizblog to serwis poświęcony biznesowi – i temu dużemu, i temu małemu. Znajdziecie tutaj wiadomości ze świata biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem środowiska konkurencyjnego małych i średnich przedsiębiorców, okraszone opiniami i analizami doświadczonych dziennikarzy i blogerów.

Redaktorem prowadzącym Bizblog.pl jest Arkadiusz Braumberger

Arek ma bogatą historię pracy w mediach, zarówno tych tradycyjnych prasowych, jak i elektronicznych. Przez 9 ostatnich lat pracował w Wirtualnej Polsce. Ostatnio pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego serwisów finansowych i technologicznych. Wcześniej był m.in. szefem wydawców Money.pl. Jeszcze wcześniej Arek związany był z „Gazetą Wyborczą”, „Pulsem Biznesu”, „Życiem”, „Faktem” i „Dziennikiem”.

Na start Bizbloga, w serwisie będą także publikować znani Wam już z łam Spider’s Web:

Michał Tabaka – zaczynał, jeszcze w XX w., w „Gońcu Górnośląskim”, następnie przez lata pracował w „Dzienniku Zachodnim”, potem w TVP Katowice. Pisze m.in. do Magazynu Gospodarczego „Fakty” oraz Magazynu VIP;

Adam Sieńko – zaczynał jako dziennikarz redakcji biznesowej Onetu, następnie pracował w serwisie InnPoland; w Spider’s Web od lutego 2019 r.;

Karol Kopańko – absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku e-biznes, zaczynał jako bloger serwisu Antyweb, na Spider’s Web od września 2014 r. Współpracował z redakcjami „Gazety Wyborczej”, „Pulsu Biznesu” oraz „Gościa Niedzielnego”. Pracował także w redakcji programu Sonda 2 w TVP.

i ja też zamierzam – w miarę możliwości – publikować na łamach Bizbloga.

Wkrótce dołączą do nas kolejny autorzy.

Miło mi również poinformować, że Bizblog zdobył również swojego partnera komercyjnego, jakim jest Idea Bank.

Serdecznie zapraszamy do obserwowania Bizblog.pl! Warto nas dodać do ulubionych zakładek w przeglądarce internetowej. Można zasubskrybować nasz kanał RSS. Można nas również polubić na Facebooku.

Na koniec dodam od siebie, że to jedna z ważniejszych chwil w historii Spider’s Web

Serwis biznesowy jest dopełnieniem rozwoju tematycznego naszego medium. Po technologiach, cyfrowej rozrywce, motoryzacji, biznes uzupełnia portfolio treści Spider’s Web. Tak szeroki, a jednocześnie uzupełniający się zakres tematyczny był moim celem w zasadzie od komercyjnego startu Spider’s Web w 2010 r. Więcej tematycznych sekcji nie planujemy, co oczywiście nie oznacza, że nie pracujemy nad nowymi rzeczami…