REKLAMA
  1. bizblog
  2. Biznes /
  3. Zakupy

Take&GO otwiera pierwszy taki sklep w Polsce. Zakupy zrobimy 24h na dobę, również w niedzielę

Nie będzie w nim ani kas, ani personelu, a skorzystać z niego będziemy mogli przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Surge Cloud otwiera w Poznaniu sklep, w którym całość obsługi weźmie na siebie nowoczesna technologia.

26.06.2019
15:05
Take&GO otwiera samoobsługowy sklep w Poznaniu
REKLAMA

Na razie z dobrodziejstw bezobsługowego sklepu będzie mogła skorzystać tylko grupka szczęśliwców. Właściciel marki Take&GO, firma Sourge Cloud, namawia na zapisanie się przez stronę internetową na tzw. Early Access i sprawdzenie, czy placówki są już gotowe do przyjęcia klientów w masowych ilościach.

REKLAMA

Sklep Take&GO jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów. Zakupy mają być szybkim i wygodnym procesem w drodze do domu czy pracy. Chcemy zaprosić pierwszych klientów i poznać, w jaki sposób zachowują się w tego typu formacie. Wsłuchamy się w ich opinie sprawiając, że doświadczenie w robieniu zakupów w naszej placówce będzie jak najlepsze – mówi Dawid Urban, inwestor i pomysłodawca Take&GO.

Firma nie zdradza na razie zbyt wielu szczegółów.

Zobacz także

Sklep bez kas, również samoobsługowych.

Produkty będzie za nas kasować aplikacja w smartfonie, która będzie zintegrowana ze specjalnym systemem. I to jest właśnie istotna różnica, która odróżnia Take&GO od konkurencji. W środku znajdziemy asortyment spożywczy np. gotowe dania, soki, owoce i kawę. Nie kupimy w nim alkoholu i papierosów. Można się domyślać, że kwestia weryfikacji wieku klientów wciąż nastręcza twórcom bezobsługowych sklepów na tyle dużo problemów, że przeciągają ją w bliżej nieokreśloną przyszłość.

Sklep, który stanie przy ul. Półwiejskiej 13, nie będzie oczywiście pierwszym ani w Polsce ani w samym Poznaniu. Dwie bezobsługowe placówki w Warszawie i Poznaniu ma już Bio Family.

Take&GO może za to wyprzedzić koncept Żabki 2.0.

REKLAMA

Sieć na początku roku zapowiedziała wprowadzenie inteligentnych sklepów samoobsługowych. Dokładnego terminu wciąż jednak nie znamy.  

Do powolnej ewolucji dochodzi także w dużych sieciach. Tutaj wyrzucenia pracowników i zastąpienia ich maszynami nie powinniśmy się co prawda spodziewać, ale już nowinki takie jak inteligentne półki, powiązane z nimi ekrany reklamowe, czy wirtualny konsjerż mogą niedługo zagościć pod szyldami najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA