Stokrotka w sieci. Klienci z Lublina mogą już skorzystać ze sklepu online

Stokrotka rozpoczęła dystrybucję produktów FMCG w sieci. Ma się to przysłużyć ograniczeniu kolejek i uniknięciu tłumów, ale ten projekt dopiero startuje.

Sieć z powodu epidemii koronawirusa postanowiła przyspieszyć otwarcie sklepu internetowego. E-sprzedaż może pomóc w zachęceniu większej liczby konsumentów do skorzystania z jego usług sklepu.

Stokrotka startuje w sieci

Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa poprzez skrócenie czasu wizyt w sklepie, ograniczenie kolejek przed sklepami i kontaktów z innymi osobami. Sklep internetowy daje możliwość robienia zakupów o dowolnej porze. W tym momencie oferujemy możliwość zakupu online wyselekcjonowanych, niezbędnych produktów. Sukcesywnie będziemy jednak rozszerzać asortyment.

mówi Mirosław Wawryszczuk, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Stokrotki.

Od 2018 r. grupa kapitałowa Emperia Holding S.A. – do której należy także Stokrotka – została przejęta przez litewską Maxima Grupe, który teraz podjęła decyzję o rozpoczęciu sprzedaży drogą online. Wcześniej również uruchomiła e-commerce na swoim rodzimym rynku.

Na razie Stokrotka będzie prowadzić internetową sprzedaż w okolicy siedziby oraz centrum dystrybucyjnego zlokalizowanego w Lublinie. Spółka nie będzie niestety prowadzić dowozu towarów do domów – klienci sami będą musieli udać po odbiór zakupionych produktów do placówki handlowej zlokalizowanej w Galerii Olimp.

Sieć zapowiada, że wkrótce podobne usługi będą dostępne w innych lokalizacjach na terenie kraju.

Z Koszalina do Lublina

Jesienią ubiegłego roku, nowy właściciel Stokrotki połączył ją wraz z siecią Sano i zamknął prowadzony przez nią sklep internetowy z żywnością e-sano.pl. Działał on jedynie w obrębie Koszalina oraz okolicznych miejscowości.

Teraz w lubelskim sklepie zlokalizowanym w Galerii Olimp zostanie przygotowana specjalna kasa, gdzie wydawane będą tylko zamówienia zrealizowane w internecie. Dzięki niej internetowi klienci nie będą musieli wchodzić do sklepu, co ma posłużyć uniknięciu tłumów oraz kolejek zwłaszcza w czasie trwania stanu epidemicznego.

Stokrotka była od 1994 r. polską firmą, znana pod nazwą EDEN. Od tamtej pory dyskont otworzył na terenie w całej Polski ponad 640 sklepów.