REKLAMA
  1. bizblog
  2. Media i rozrywka

Radio 357 świętuje rok działalności i wciąż idzie jak burza. A Trójka? Co to jest Trójka?

Radio 357 rozpoczęło już drugi rok nadawania – pierwsze audycje na żywo pojawiły się 5 stycznia 2021 roku. Finansowana przez słuchaczy rozgłośnia internetowa złożona umacnia się na rynku medialnym i wciąż udowadnia niedowiarkom, że jej sukces nie był chwilowym aktem solidarności słuchaczy Trójki, którą władze postanowiły „odzyskać”. Tymczasem Trójka nie przestaje pogrążać się w niebycie.

06.01.2022
10:45
Sukces Radia 357. Radio internetowe świętuje rok działalności i wciąż idzie jak burza
REKLAMA

Zespół Radia 357 postanowił odpowiednio uczcić pierwsze urodziny rozgłośni. Powstał specjalny singiel urodzinowy Tomasza Organka z zespołem wraz z Belą Komoszyńską z zespołu Sorry Boys. Teledysk do utworu „A jednak cud” został stworzony ze zdjęć dziennikarzy i słuchaczy. Oprócz tego dziennikarze radia zorganizowali  7 spotkań ze słuchaczami, a wieczorem odbył się koncert Fisz Emade Tworzywo, transmitowany na antenie.

REKLAMA

Kilka dni wcześniej, 1 stycznia 2022 r. Top Radia 357, czyli zestawienie najważniejszych utworów wszech czasów, wyłonionych w głosowaniu online zaprezentowali je: Marcin Łukawski, Marek Niedźwiecki i Piotr Stelmach. Finałowe 4 godziny audycji nadane były z przeszklonej przestrzeni Skyfall Warsaw, zlokalizowanej na 46. piętrze warszawskiego wieżowca Warsaw UNIT. Emisji antenowej towarzyszyła transmisja video zrealizowana z wykorzystaniem dronów.

Chcieliśmy, by ten pierwszy Top był niezapomnianym przeżyciem. To było duże wyzwanie realizacyjne, ale efekt przerósł nasze wyobrażenia. Rok temu nasze logo dopiero powstawało - teraz widzieliśmy jego iluminację na jednym z najwyższych budynków w Polsce – mówi Paweł Sołtys, prezes Radia 357. A wraz z nami - rekordowa liczba widzów. W szczytowym momencie na YouTube oglądało nas prawie 23,5 tysiąca osób, zaś w ciągu 4 godzin transmisja osiągnęła prawie 145 tysięcy wyświetleń – dodaje.

Rekord padł także na Patronite - w ciągu kilku dni przed i po emisji Topu przybyło ponad 2 tysiące Patronów, a kwota zbiórki przekroczyła poziom 800 tysięcy złotych miesięcznego wsparcia

– podkreśla Sołtys.

Radio ma już ponad 42,5 tys. patronów w serwisie Patronite, którzy co miesiąc przekazują datki od 10 zł w górę. Aktualny poziom finansowania z tego źródła wynosi około 809 tys. zł miesięcznie. Zespół tworzy obecnie ponad 100 autorów, dziennikarzy oraz innych osób organizujących pracę radia.

REKLAMA

Na tym tle fatalnie wypada Trójka, którą konsekwentnie bojkotują wieloletni, wierni słuchacze, a stacji nie udało się pozyskać nowych. Najnowsze wyniki słuchalności pokazują, że radiostacja ta ma już zaledwie 1,4 proc. udziału w rynku radiowym, co jest kolejnym negatywnym rekordem w jej historii.

https://bizblog.spidersweb.pl/sukces-radia-357-czas-zamknac-trojke/
REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA