Grzegorz Krychowiak pomoże znaleźć trenera personalnego. Piłkarz inwestuje w polski startup

Grzegorz Krychowiak poszedł w ślady Roberta Lewandowskiego. Jeden z najlepszych polskich pomocników zainwestował w startup technologiczny Podioom.

Krychowiak przeznaczył na ten cel 750 tys. zł, W inwestycję zaangażowany był również fundusz R Ventures I. Wycena startupu zawiera się zaś w przedziale od 2 do 3 mln dol.

Czym jest Podioom?

Podioom można najkrócej określić jako Ubera dla trenerów personalnych. Dzięki aplikacji i internetowej platformie trenujący mogą szybko znaleźć odpowiadającego im trenera, zarezerwować trening i prowadzić dziennik zajęć.

Z drugiej strony mamy trenerów personalnych, których liczbę w Polsce ocenia się na 30 tys. Aplikacja jest dla nich kolejnym kanałem pozyskiwania klientów i kontaktu z nimi.

Podioom jest darmowe dla trenujących, ale zarabia na abonamencie dla trenerów.

Dochodzimy do momentu komercjalizacji i spodziewamy się pierwszych przychodów do końca roku. Najpierw chcemy zdobyć rynek polski, później pomyślimy o rynku niemieckim, a następnie amerykańskim

Money cytuje szefa Podioom..

Krychowiak jest nie tylko udziałowcem, ale również ambasadorem.

Piłkarz ma nie tylko patrzeć, jak zwraca się jego inwestycja, ale również czynnie uczestniczyć w działaniach marketingowych startupu.

Od początku mojej przygody ze sportem profesjonalnie i odpowiedzialnie podchodziłem do treningu. Zauważyłem, że zespół Podioom w ten sam sposób podchodzi do biznesu: odpowiedzialnie i systematycznie profesjonalizuje rynek usług trenerskich.

Mamstartup cytuje Grzegorza Krychowiaka.

W Lokomotivie Polak zarabia 250 tys. euro, więc na inwestycje musiał pracować około trzech tygodni.

Fitness na blockchainie

Jedną z ciekawostek dotyczących polskiego startupu jest fakt wykorzystania technologii blockchain. Dzięki niej Podioom planuje zautomatyzowanie podpisywania umów z uwzględnieniem aspektów prawnych i ubezpieczeniowych. Trening na siłowni może się przecież wiązać z kontuzjami.

Startup czeka jeszcze na odkrycie przez szeroki rynek. Dotychczas zarejestrowało się na nim 118 trenerów personalnych i ponad tysiąc trenujących. Współpraca z Krychowiakiem zdecydowanie pomoże Podioom w działaniach marketingowych.