REKLAMA
  1. bizblog
  2. Zakupy

Merlin.pl ma problemy z realizacją zamówień. Klienci wściekli, sklep tłumaczy, co się stało

Merlin.pl, jeden z najstarszych sklepów internetowych w Polsce, ma problemy z realizacją zamówień. Na przesyłkę czeka się zdecydowanie za długo, a czasem nawet na próżno. Reklamacje w celu odzyskania pieniędzy, czy wysyłanie wiadomości z zapytaniami także mijają się z celem, bo często zdarza się, że platforma zwyczajnie na nie nie odpowiada

09.05.2020
11:00
Merlin.pl od miesiąca ma problemy z realizacją zamówień. Klienci wściekli, sklep tłumaczy, co się stało
REKLAMA

Po długim braku reakcji na zarzuty użytkowników, prezes zarządu Merlin.pl nareszcie odniosła się do zażaleń klientów, odpowiadając na artykuł Niebezpiecznik.pl, starając się jakoś załagodzić sytuację.

REKLAMA

Ciężko jednak usprawiedliwić miesięczne opóźnienia jedynie wzmożonym ruchem w sieci, podczas gdy od dwóch miesięcy panoszy się koronawirus i wszystkie platformy muszą jakoś zmagać się z nagromadzeniem internetowych konsumentów.

W związku ze wzmożonym ruchem w sieci, również w sklepie merlin.pl, dziennie trafia do nas wiele zapytań od klientów. Staramy się na nie odpowiadać w miarę możliwości jak najszybciej to możliwe

– tłumaczy prezes zarządu Merlin Group, Anna Prymakowska.

Problemy zaczęły się miesiąc temu

W sieci pojawiają się ostrzeżenia i negatywne komentarze od zawiedzionych klientów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami z ostatniego miesiąca.

Serwis nie dostarcza przesyłek, przekłada datę dostawy, nie odpowiada na zapytania i nie zwraca pieniędzy za niezrealizowane zamówienia.

Od 2 kwietnia 2020 r. do 5 maja 2020 ani przesyłki, ani kontaktu, ani zwrotu pieniędzy. Odradzam zamawianie w tym sklepie, bo można stracić pieniądze

– komentuje jeden z użytkowników portalu na Niebezpiecznik.pl

Merlin.pl twierdzi, że to przez majowy weekend

Anna Prymakowska, prezes zarządu Merlin Group, zapewniła w odpowiedzi, że sklep „funkcjonuje bez przeszkód”, a zarówno realizacja zamówień, jak i odpowiedzi na zapytania klientów, są wysyłane najszybciej jak to tylko możliwe.

REKLAMA

Niefortunnie wzmożona aktywność klientów oraz długi majowy weekend połączył się z aktualizacją platformy do zarządzania sklepami całej grupy. Spowodowało to opóźnienia, których jesteśmy świadomi i za które wszystkich naszych klientów jeszcze raz bardzo przepraszamy

– tłumaczy prezes Merlin.pl.

Zapewniła również, że w ciągu najbliższych dni wszystkie zaległe zamówienia zostaną zrealizowane.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA