REKLAMA
  1. bizblog
  2. Zdrowie

Lidl zatrudnił Lewandowskich. Będą uczyć Polaków zdrowych nawyków

Już w poniedziałek 29 maja Lidl będzie mieć dla klientów prawdziwą bombę. Wspólnie z Anną i Robertem Lewandowskimi sieć będzie zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych. Nowa kampania Zadbajmy o siebie! jest skierowana do osób, które chciałby podjąć wyzwanie i rozpocząć walkę o lepsze samopoczucie. Oprócz znanych sportowców sieć sklepów obiecuje wsparcie od dietetyków, psychologów i trenerów.

26.05.2023
18:54
gdzie zrobić zakupy w majówkę
REKLAMA

Niespełna rok temu, jesienią 2022 r., Lidl Polska wraz z Anną i Robertem Lewandowskimi wspierali polskie placówki edukacyjne w ramach akcji „Szkoły pełne talentów”. Widocznie współpraca przyniosła pozytywne efekty, bo dyskonter właśnie ogłosił koleją kampanię, która również będzie wspierana przez znaną na całym świecie parę sportowców.

REKLAMA

Holistyczne podejście w trosce o zdrowie i dobre samopoczucie

Podczas tej kampanii sieć postanowiła skoncentrować się na kształtowaniu pozytywnych nawyków u wszystkich Polaków. Główny cel działań stanowi wspieranie zdrowia w każdym aspekcie życia.

A jaki jest temat przewodni kampanii? Dobrostan, czyli postrzeganie przez jednostkę poczucie zadowolenia z fizycznego, psychicznego i społecznego stanu własnego życia. Lidl Polska w nowej kampanii przekonuje, że dzięki holistycznemu podejściu łatwiej jest wprowadzić zmiany, które pozwolą zadbać właśnie o te aspekty i zachęca wszystkich do podjęcia dodatkowych działań w trosce o własne samopoczucie.

Jak przekonuje dyskonter, zmiana może rozpocząć się tu i teraz, a do jej osiągnięcia wystarczy podstawowa aktywność fizyczna czy drobne modyfikacje jadłospisu. Może to być na przykład przestrzeganie zasady spożywania pięciu porcji warzyw i owoców każdego dnia.

Jako Lidl Polska chcemy towarzyszyć Polakom w tej drodze ku lepszemu, tak jak towarzyszymy im podczas codziennych zakupów. Naszym celem jest zaproszenie wszystkich do zmiany swoich nawyków– warto pomyśleć o zdrowiu swoim i bliskich – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.

Pomoc sportowców w kształtowaniu pozytywnych nawyków

Pomysłodawcy wiedzą, że znani sportowcy i ich styl życia, mogą mieć znaczny wpływ na zmianę nawyków żywieniowych i dlatego na czele „drużyny Lidla” stoją ambasadorowie: Anna i Robert Lewandowscy. Oprócz nich, zaangażowani są inni eksperci: dietetyczka Dominika Hatala, psycholożka Magdalena Chorzewska oraz trener Jakub Głąb. Dzięki poradom specjalistów można dowiedzieć się, jak komponować zdrowe posiłki, dlaczego warto być aktywnym, jak dbać o relacje rodzinne czy skąd czerpać energię do podejmowania codziennych wyzwań. W każdym tygodniu klienci Lidla będą mogli kupić produkty, które wesprą ich w lepszym odżywaniu.

Zdrowie to jedna z największych wartości w naszym życiu. To podstawa nie tylko do osiągania sportowych sukcesów, ale również do dobrego samopoczucia fizycznego i psychicznego. Dlatego od lat zachęcam do zmiany naszych codziennych nawyków na zdrowsze, a więc aktywności fizycznej, zdrowej i dobrze zbilansowanej diety oraz regeneracji. To kompleksowe, holistyczne podejście to recepta na dobre samopoczucie i wewnętrzny balans– mówi Anna Lewandowska.

REKLAMA

Rober Lewandowski zaś dodaje, że dla zachowania zdrowia warto codziennie podejmować wysiłek.

Budowanie nawyków to bardzo trudna i mozolna praca, ale z czasem jest coraz łatwiej, a obserwowanie zmiany przynosi wiele satysfakcji. Ważne, żeby podjąć pierwszy krok – to od niego wszystko się zaczyna – a następnie być konsekwentnym w swoim działaniu. Cieszę się, że Lidl Polska wystartował z taką akcją. Chciałbym, aby ta kampania była dla każdego z nas początkiem drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia - zachęca Lewy.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA