Biedronka bez szans. Apka Lidla hitem w Polsce, a teraz jeszcze będzie można nią płacić

Lidl od nowego roku umożliwi płacenie za zakupy przy pomocy karty Lidl Plus. Dzięki temu klient ma mieć naliczone aktualne promocje na kupowane produkty, a w rezultacie szybszą obsługę przy kasie. To strategiczny ruch wykorzystujący popularność aplikacji mobilnej koncernu.

Firma finalizuje testy mobilnych płatności Lidl Pay, tak aby w przyszłym roku zrewolucjonizować sposób dokonywania płatności za zakupy przy kasie

– poinformował w środę Lidl

Innowacyjny jak Lidl?

Aplikacja Lidl Plus dotychczas oferowała klientom rabaty i dostęp do gazetek. Wkrótce umożliwi również płatność za zakupy przy pomocy Lidl Pay. Sieć sklepów jako jedna z czołowych na polskim rynku postanowiła wykorzystać swoją pozycję, by poprawić wygodę obsługi klienta i jednocześnie zyskać dodatkowe zaufanie.

Lidl Plus doda w opcjach możliwość podłączenia karty płatniczej, aby kartą Lidla płacić za zakupy z góry mając już naliczone rabaty. Ma to służyć zaoszczędzeniu czasu przy kasie i zoptymalizowaniu obsługi klientów.

W marcu tego roku udostępniliśmy aplikację Lidl Plus, teraz stawiamy kolejny krok i pracujemy nad uruchomieniem płatności mobilnych Lidl Pay. Już wkrótce klienci będą mogli w łatwy sposób przy pomocy jednego skanowania zapłacić za zakupy oraz skorzystać ze wszystkich rabatów dostępnych dla użytkowników Lidl Plus, oszczędzając przy tym czas

– powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa działu komunikacji Lidl Polska

Nowa funkcja ma być zgodna ze standardami bezpieczeństwa płatności PCI. Jak podaje Lidl, w żaden sposób nie powinna zagrażać kontom bankowym użytkowników, co ma to zagwarantować zabezpieczenie płatności odciskiem palca i kodem PIN.

Apka Lidla hitem w Polsce

Z badań Gemius/PBI, którymi chwali się sieć, wynika, że Lidl Plus zaliczany jest do piętnastu najchętniej wykorzystywanych aplikacji mobilnych.

Grafika z Komunikatu pochodzącego od Biura Prasowego Lidl Polska.

Pod koniec października tego roku Lidl otworzył 700. sklep. Dzięki wprowadzeniu Lidl Pay aplikacja mobilna sieci może liczyć na większą popularność – dziś korzysta z niej ok. 4 mln użytkowników – a co za tym idzie i zwiększoną liczbę pobrań. Może to pomóc w walce o klientów z Biedronką posiadającą co prawda 3 tys. placówek, ale z aplikacją w Google Play znajdującą się daleko poza pierwszą setką.

Najnowsze w Bizblog.pl