REKLAMA
  1. bizblog
  2. Biznes /
  3. Zakupy

Ed Sheeran wchodzi w nowy biznes. Nowy produkt jest do wszystkiego byle nie do bananów

Tingly Ted to ksywka Eda Sheerana z dzieciństwa, ale dzisiaj to już chroniona nazwa handlowa, która właśnie wchodzi na rynek. Popularny muzyk postanowił dołączyć do grona gwiazd, którym zamarzyło się spróbowanie sił w biznesie. I właśnie zaprezentował pikantne sosy pomidorowe pod marką Tingly Ted's. Jeszcze w tym roku powinny trafić do Polski, bo w planach jest sprzedaż tego produktu na całym świecie.

26.02.2023
16:57
Ed Sheeran wchodzi w nowy biznes. Nowy produkt jest do wszystkiego byle nie do bananów
REKLAMA

Prace nad nowym produktem Eda Sheerana w tajemnicy trwały od dwóch lat i dopiero teraz zostały oficjalnie zaprezentowane światu. Na razie sosy są dwa: ostry i ostrzejszy nazwane odpowiednio Tingly i Xtra Tingly. W najbliższym czasie sosy mają trafić na sklepowe półki w Wielkiej Brytanii, a jeszcze w tym roku ma rozpocząć się sprzedaż na całym świecie.

REKLAMA

Pomidorowe sosy różniące się zawartością ekstraktu z papryki Jalapeño kosztują 6 funtów za buteleczkę i można je już zamawiać na stronie tinglyteds.co.uk. Na razie oferta jest skierowana do mieszkańców Europy, Australii oraz Nowej Zelandii. Dostawy mają rozpocząć się w ciągu najbliższych tygodni.

Do wszystkiego oprócz bananów

Nie udało nam się jeszcze znaleźć potrawy, z którą Tingly Ted's nie smakuje świetnie. Jest Idealny jako dip czy jako dodatek do waszego ulubionego dania. Wystarczy dobrze wstrząsnąć przed użyciem i schłodzić po otwarciu – zachwala Ed Sheeran na stronie produktu. Zaznacza, żeby jednak nie próbować połączenia z bananami.

Muzyk zapewnia, że receptura sosów była opracowywana z udziałem najlepszych ekspertów od sosów, a efekt ma być rewelacyjny. Sheeran przekonuje, że używa ich codziennie, do wszystkich trzech posiłków. Liczy na to, że nie zabraknie podobnych zapaleńców.

Twarz Heinza

Dużo podróżuję, więc posiadanie w walizce butelki, która może urozmaicić każdy posiłek, wydawało mi się dobrym pomysłem. Nie chciałem jednak robić wodnistego ostrego sosu, ponieważ zwykle wszystkie trafiają na tę samą półkę z ostrymi sosami. Chciałem zrobić sos, który zająłby to samo honorowe miejsce co keczup – napisał Sheeran w oświadczeniu dla prasy.

REKLAMA

Zamiłowanie Eda Sheerana do keczupu jest powszechnie znane. Muzyk wziął nawet udział w kampanii reklamowej światowego potentata w tej branży – amerykańskiego Heinza. Teraz sympatyczny rudzielec z gitarą postanowił spróbować swoich sił z własnym produktem. Czy Tingly Ted's okaże się sukcesem komercyjnym na miarę kariery muzycznej swojego autora, okaże się wkrótce.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA