REKLAMA
  1. bizblog
  2. Biznes

Polski rynek zamierza podbić Pepco wśród drogerii. Rossmann musi mieć się na baczności

Nie dała mu rady sieć Hebe należąca do właściciela Biedronki, może hegemonię na polskim rynku drogerii skruszy Dealz, czyli sieć należąca do właściciela sklepów Pepco. Firma właśnie inwestuje w nowe centrum dystrybucyjne w Polsce, a to zwiastuje plany znacznego zwiększenia skali działalności w Polsce.

09.06.2022
15:59
Konkurent Rossmanna. Pepco rozwija w Polsce sieć drogerii Dealz
REKLAMA

Jak poinformował branżowy serwis Wiadmoscihandlowe.pl, sieć Dealz wynajęła prawie 48 tys. metrów kwadratowych powierzchni magazynowej oraz biurowo-socjalnej pod Łowiczem. To tutaj ma się znaleźć centrum dystrybucyjne sieci sklepów Dealz w Polsce.

REKLAMA

Na razie sieć Dealz w Polsce liczy już ponad 100 sklepów, co oznacza, że jest ich trzy razy mniej niż należących do Jeronimo Martins drogerii Hebe i aż szesnaście razy mniej niż sklepów sieci Rossmann. Dealz nie ukrywa, że zasięg sieci będzie się zwiększać, ale nie padają tu żadne konkretne deklaracje.

Pierwszy sklep w Polsce otworzyliśmy w lutym 2018 roku w Swarzędzu k. Poznania. Dziś jest ich już ponad 100, a my wciąż mamy ochotę na więcej!

– czytamy na stronie Dealz.

Sieć chwali się szerokim asortymentem ponad 3 tys. produktów znanych marek. W sklapach Dealz nie tylko kupimy artykuły drogeryjne, ale także spożywcze, wyposażenie domu, zabawki, narzędzia czy produkty dla zwierząt.

Konkurencja nie czeka

REKLAMA

Głównym udziałowcem Pepco jest spółka Steinhoff International Holdings z RPA. W naszym kraju obecna jest od 2004 roku i wyjątkowo trafiła w gusta polskich klientów poszukujących tanich ubrań, zabawek czy wyposażenia domu. W zeszłym roku Pepco przejęło brytyjską sieć Dealz, którą także postanowiło rozwijać głównie w Polsce.

Na polski rynek drogerii ostrzy sobie zęby także inny mocny zawodnik. Jak niedawno pisaliśmy, do wejścia na większą skalę przygotowuje się niemiecki DM Drogerie Markt, który prowadzi niemal 4 tys. sklepów w trzynastu krajach w Europie. Sieć ma już duży udział w rynach Niemiec, Czech i Słowacji, a teraz chciałaby powtórzyć ten sukces w Polsce.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja:
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA