REKLAMA
  1. bizblog
  2. Biznes

Comarch porywa się na rywalizację z Allegro. Spółka podała datę startu nowego serwisu e-commerce

29 czerwca wystartuje serwis e-commerce wszystko.pl, który bez większego rozgłosu już od kilkunastu miesięcy był rozwijany przez Comarch. Polski gigant oprogramowania obiecuje, że nowy serwis będzie miał przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania. Wszystko.pl chce przyciągać sprzedawców między innymi brakiem prowizji od sprzedaży i darmowymi metodami promocji produktów. W chwili premiery wszystko.pl aktywnych ma być kilka milionów ofert.

31.05.2023
17:16
erli.pl allegro.pl
REKLAMA

Datę rozpoczęcia działalności wszystko.pl podano w środę. Comarch wyjaśnia, że premiera serwisu nastąpi po fazie testów, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy krakowskiej spółki, a od marca także sprzedawcy. Dotąd miało już zarejestrować się ponad 11 tys. sprzedawców, w tym takie marki jak Bielenda, Krosno, Trefl, czy BAT PSB.

REKLAMA

Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności – zapewnia Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl. 

Testy beta trwają

29 czerwca portal zostanie uruchomiony dla wszystkich użytkowników. Do tej pory był dostępny tylko dla sprzedawców, którzy poznawali i testowali nową platformę sprzedaży. Teraz można też testować wersję beta wszystko.pl także jako klient. Comarch zapowiada, że „niedługo po starcie” planowane jest udostępnienie konsumentom aplikacji mobilnej umożliwiającej zakupy w serwisie wszytsko.pl.

Start zaplanowany jest na 29 czerwca, ale zarejestrować się jako sprzedawca można w każdej chwili. Kilkanaście tysięcy przedsiębiorców e-commerce już od miesięcy działa na portalu, integruje sprzedaż i wystawia oferty. Zachęcam do rejestracji; sprzedawcy, którzy dołączą w tym momencie, mogą liczyć na lepsze pozycjonowanie ofert po premierze i specjalne pakiety marketingowe – zapowiada Mariola Barzyk-Libura.

Co ma wyróżniać wszystko.pl na tle konkurencji? Comarch wymienia „przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania”. Czy to okaże się wystarczające w starciu z takimi gigantami jak działające od niemal ćwierć wieku Allegro? Przekonamy się wkrótce.

Zachęty dla sprzedawców

Przedstawicielka Comarchu wyjaśnia, że celem spółki jest „zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń”. Barzyk-Libura mówi, że na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – zapowiada Mariola Barzyk-Libura. 

REKLAMA

Z kolei sprzedawców mają przyciągać następujące zachęty:

  • 0 proc. prowizji od sprzedaży,
  • Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta,
  • Sprzedaż w każdej kategorii,
  • Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API,
  • Indywidualny opiekun klienta,
  • Atrakcyjne pakiety marketingowe,
  • Darmowe metody promocji produktów.
REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA