REKLAMA
  1. bizblog
  2. Media i rozrywka

Blik ujawnił, co Polacy wypisują w tytułach przelewów. Teraz powstanie o tym… piosenka

Blik wystartował z nową kampanią, która ma zachęcać do korzystania z przelewów na numer telefonu. Bohaterem „Przelej słowa do piosenki” jest Igor Walaszek, który podjął się napisania tekstu, wykorzystując słowa z opisów przelewów telefonicznych nadesłanych przez użytkowników Blika.

23.09.2020
18:45
Blik ujawnił, co klienci wypisują w tytułach przelewów. Teraz powstanie o tym… piosenka
REKLAMA

Igor Walaszek, rozpoznawalny z Męskiego Grania, Bass Astral x Igo czy Clock Machine, weźmie udział w najnowszej kampanii realizowanej przez Blika. Artysta jest wokalistą i autorem tekstów piosenek - to właśnie jemu przypadnie zadanie ułożenia tekstu muzycznego z tytułów przelewów.

REKLAMA

Blik korzysta z ogromnej popularności, jaką osiągnęły w tym roku ich płatności elektroniczne i zaprasza użytkowników do zabawy z nagrodami.

Przelew na telefon najbardziej socialową usługą Blika

„Następnym razem z sosikiem proszę”, „Wyjdziesz za mnie”, „Kup mi gwiazdkę z nieba”, „Składka na Grubego” – to przykładowe tytuły przelewów - zacytowane przez Blika

Zależy nam na tym, aby promować bezgotówkową formę rozliczeń i pokazywać, jak użyteczny w naszym codziennym życiu jest przelew na numer telefonu Blik. Już dziś obserwujemy, jak szybko rośnie popularność tej usługi. Chcemy jeszcze ten proces przyśpieszyć, aby jak największa grupa użytkowników przekonała się jak wygodna, szybka i bezpieczna jest taka forma rozliczeń. Nasza nowa kampania, która realizowana będzie w internecie, ma także zaangażować wszystkich, którzy już dziś korzystają z tego rozwiązania

– powiedział Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności.

Do konkursu zostali zaproszeni wszyscy użytkownicy Blika. Najkreatywniejsze tytuły przelewów spośród propozycji będą wykorzystane do napisania piosenki, a ich autorzy otrzymają od firmy nagrodę pieniężną.

Przelew na telefon Blik to najbardziej socialowa usługa Blika. Zaobserwowaliśmy, że oprócz wygodnego i natychmiastowego rozliczania się, użytkownicy komunikują się między sobą za pomocą tytułów przelewów. Biorąc więc kreatywność użytkowników i dokładając do niej muzyczny styl komunikacji Blika, powstała idea „Przelej słowa do piosenki”. Postanowiliśmy zaprosić do współpracy, nietuzinkowego artystę, młodego pokolenia – Igora Walaszka i podjąć wyzwanie stworzenia utworu z wykorzystaniem najciekawszych tytułów przelewów. Dajemy tym samym fanom Blika, niepowtarzalną szansę zastania współtwórcami nowej piosenki Igo, a przy okazji wygrania nagrody pieniężnej, realizowanej oczywiście natychmiastowym przelewem Blik.

– dodał Michał Tyburcy, Businness Director, Change Serviceplan.

Premiera piosenki odbędzie się 20 października o godz. 20.00 na Facebooku Blika.

W pierwszej połowie 2020 roku użytkownicy Blika zrealizowali na telefonach 18 mln transakcji. Zaletą tej metody jest prostota i brak konieczności podawania numeru rachunku odbiorcy – wystarczy numer telefonu - w dodatku pieniądze docierają natychmiast, bez względu na to, w jakim banku jest konto, która jest godzina, oraz czy jest sobota, niedziela czy święto. Warunkiem jest to, aby oba banki udostępniały możliwość przelewu Blikiem.

REKLAMA

Drugi kwartał tego roku to najlepszy okres w historii Blika. Dokonano wówczas z jego pomocą 100 mln transakcji. Cały system ma z kolei już 5,5 mln aktywnych użytkowników.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA