Czegoś takiego w Biedronce jeszcze nie było. Pomysł żywcem ściągnięty z Lidla

Każdy może teraz wyglądać jak chodząca Biedronka. Sieć dyskontów postanowiła ściągnąć pomysł od Lidla i wprowadziła do sprzedaży pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci Biedronka Fan Collection. Od poniedziałku, 4 lipca, w sklepach można znaleźć bluzy, kolorowe sneakersy, t-shirty oraz klapki i skarpetki.

Dołącz do Amazon Prime z tego linku, skorzystaj z promocji (30 dni za darmo) i kupuj taniej podczas pierwszego Amazon Prime Day w Polsce.

Biedronka po raz pierwszy w swojej historii wprowadza do sprzedaży limitowaną kolekcję ubrań sygnowaną swoim rozpoznawalnym logo. Produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony.

Biedronka nie ma kompleksów. W komunikacie prasowym, w którym zapowiada nową kolekcję odzieży, sieć porównuje się do legend ze świata mody.

Co może łączyć Biedronkę z takimi markami, jak Gucci, Versace czy Louis Vuitton? Unikalne kolekcje z charakterystycznym logo

– czytamy w komunikacie.

Bizblog.pl poleca

Biedronka kopiuje Lidla

Biedronka dodaje, że start kolekcji na początku lata to idealny moment dla wszystkich fanów sieci, którzy chcą poczuć wakacje i uzupełnić swoją szafę o oryginalne, niebanalne ubrania.

W skład linii Fan Collection wchodzą bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie. Dla fanów – modowych koneserów, chcących skompletować swój outfit sieć oferuje także kultowy zestaw – skarpetki z logo oraz stylowe klapki, a wisienką na torcie będą kolorowe sneakersy.

Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection stworzone w duchu streetwear będą hitem letniego sezonu

– mówi Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Przyznaje on, że sieć przez lata obserwowała trendy, a teraz odpowiada na zapotrzebowanie i komentarze klientów.

I faktycznie. Biedronka obserwowała podobne akcje u innych i podchwyciła pomysł Lidla, który już wcześniej wprowadził do sprzedaży własną kolekcję odzieży sygnowaną logo dyskontu. I choć wielu akcja wydawała się obciachowa, to klapki czy skarpetki z logo Lidla rozchodziły się jak świeże bułeczki.

Fani Biedronki są zachwyceni

A jak na kolekcję z logo Biedronki zareagowali jej klienci? Zdania są podzielone, choć przeważają entuzjastyczne opinie.

Przeciwnicy krytykują przede wszystkim kopiowanie pomysłu od Lidla oraz wielkość logo na ubraniach, co z kolei dla innych konsumentów wydaje się ogromnym plusem. Biedronka ma bowiem swoich wiernych fanów.

Na Krupówki i na Monciaka, na Giewont i na plażę. Dziękujemy Ci, Biedronko za ten jakże uniwersalny haute couture dla każdego!  Nie trzeba już spędzać godzin i dni w 4F czy Zalando w poszukiwaniu odpowiedniej stylówki wydając fortunę na jeden outfit w góry i odpowiednio inny nad wodę

– napisał jeden z internautów.

Ile kosztują ubrania z logo Biedronki?

Biedronka liczy, że hitem kolekcji będą zwłaszcza „skiety” i klapki. W zestawie składającym się z 2 par za 14.99 zł, dostępne będą skarpetki w rozmiarach 35-38, 39-42 i 43-46.

Klapki w różnych kolorach posiadają antypoślizgową podeszwę i występują w rozmiarach od 36 do 45. Dla osób, które „skiety” wolą łączyć ze sportowymi butami, dostępne będą kolorowe sneakersy w rozmiarach od 36 do 45 w cenie 64,90 zł za parę.

Bluzy w cenie 49,99 zł za sztukę dostępne są w wariancie czarnym, czerwonym, żółtym i szarym. Występują w rozmiarach od S do XL i posiadają kaptur oraz kieszeń typu kangurek. T-shirty damskie lub męskie kosztują 24,99 zł i dostępne są w 4 różnych kolorach, w rozmiarach od S do XL.

Wprowadzeniu oferty towarzyszy szeroko zakrojona akcja w mediach społecznościowych we współpracy z młodymi twórcami internetowymi.

Czytaj także: Drożyzna atakuje polskie autostrady. Na A4 obowiązuje nowy cennik

Publikacja zawiera linki afiliacyjne Grupy Spider’s Web.