REKLAMA
  1. bizblog
  2. Zakupy

Biedronka odpaliła super bombę! Jeszcze więcej klientów będzie rzucać się na okazje

Sieć sklepów Biedronka uruchomiła dla swoich klientów nową akcję promocyjną! A to oznacza jeszcze więcej możliwości skorzystania z bonusów. Co trzeba zrobić, aby zaoszczędzić na zakupach?

06.02.2023
19:23
Biedronka odpaliła super bombę! Jeszcze więcej klientów będzie rzucać się na okazje
REKLAMA

Biedronka znana jest z tego, że co jakiś czas lubi zaskakiwać klientów świetnymi nowościami. Stali odbiorcy na pewno będą zachwyceni, ponieważ od 6 lutego klienci dyskontu będą mogli uzyskać dodatkowe oszczędności. Mowa o ulubionej funkcji – Shakeomacie, który oferuje od teraz super okazje zakupowe i to dwa razy częściej. Oznacza to w rzeczywistości, że klient będzie mógł dwa razy dziennie potrząsnąć Shakeomatem i pojawi się spersonalizowana oferta dająca mu duże korzyści.

REKLAMA

Klienci Biedronki uwielbiają tę funkcję

Shakeomat to jedna z najpopularniejszych funkcji w aplikacji Moja Biedronka, która ma 6 mln aktywnych użytkowników. Funkcja ta została udostępniona w maju ub. r. i umożliwia klientom na uzyskanie dedykowanych ofert promocyjnych. Do tej pory żadna z sieci sklepów w Polsce nie wprowadziła tak innowacyjnego sposobu oszczędzania. Teraz Biedronka idzie jeszcze dalej i prócz dodatkowej możliwości wytrzęsienia dedykowanej promocji, aplikacja poinformuje nas o dostępności towaru w sklepie, który odwiedzamy najczęściej. Klikasz lokalizację i voila!

Z Shakeomatu korzysta codziennie 9 na 10 użytkowników aplikacji Biedronka. Dane, jakimi dysponuje dyskont, dowodzą, że oszczędności są bardzo duże - sięgają ponad 1,7 mld złotych. Oprócz promocji na konkretne produkty, używając Shakeomatu użytkownik może otrzymać również vouchery opiewające na różne kwoty.

Polacy będą potrząsać telefonem jeszcze częściej

REKLAMA

Dwa Shakeomaty w aplikacji Biedronki to, oprócz podwójnej dawki zabawy, kolejny krok w naszej misji codziennego pomagania klientom w oszczędzaniu. Dzięki temu udogodnieniu, mogą skorzystać z promocji dwa razy częściej i cieszyć się jeszcze większymi oszczędnościami, a przy okazji świetnie się bawiąc - mówi Aleksandra Surdyk, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka.

Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się kartą Moja Biedronka przekroczyła już 15 mln osób, co czyni program lojalnościowy Biedronki największym tego typu systemem w Polsce.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA