REKLAMA
  1. bizblog
  2. Zakupy

Allegro i Ceneo ogłaszają wakacyjną megapromocję. Zyskać można prawie 20 tys. zł

Allegro wspólnie z Ceneo wprowadziło w lipcu kilka bardzo fajnych promocji. Jeśli planujesz wejść w e-commerce i zacząć sprzedawać w sieci, sprawdź koniecznie, co obie firmy przygotowały dla debiutantów.

19.07.2021
13:38
Allegro i Ceneo ogłaszają wakacyjną megapromocję. Zyskać można prawie 20 tys. zł
REKLAMA

Firmy, które do 31 lipca zarejestrują konto na Allegro i Ceneo w odstępie nie dłuższym niż 14 dni, mogą skorzystać z efektu synergii i jeszcze skuteczniej docierać z ofertą do swoich klientów

– przekonują twórcy programu.
REKLAMA

Po połączeniu programów powitalnych Allegro i Ceneo nowi sprzedawcy mogą wypróbować, jak działają platformy bez ponoszenia kosztów na start. Allegro i Ceneo oferują nowym firmom pakiet powitalny wartości do 19 600 zł.

Start z Allegro i Ceneo to dodatkowe 500 Wyróżnień na Allegro i zwrot połowy prowizji na Kup Teraz przez trzy miesiące od Ceneo. Ponadto sprzedawca korzysta z benefitów, które dostępne są w pakietach powitalnych dostępnych na obu platformach.

Program powitalny Allegro oferuje między innymi 100-proc. zniżkę na prowizję od sprzedaży oraz abonament profesjonalny, a także bogate pakiety wyróżnień, dzięki którym sprzedawcy mogą promować produkty. Jeżeli firma spełni kryteria, otrzyma kolejne benefity przez kolejne osiem miesięcy.

Skorzystaj ze Smarta, sprzedawaj dwa razy więcej

Obecnie trwa promocja, dzięki której firmy rozpoczynające sprzedaż, mogą udostępniać darmowe dostawy z Allegro Smart! dla swoich klientów na łatwiejszych, preferencyjnych warunkach

– podpowiada Agnieszka Kozłowska, dyrektor ds. operacji handlowych Allegro.

Dlaczego to takie ważne? Okazuje się, że sprzedawcy ze Smartem rosną na Allegro dwukrotnie szybciej niż ci, którzy nie uczestniczą w programie.

Radosław Tyszko, Sales Department Director w Ceneo.pl, dodaje, że jego firma podobnie jak Allegro oferuje nowym sprzedawcom pakiet powitalny.

Dotychczas zasilaliśmy nowe konta kwotą do 2100 zł do wykorzystania na przejścia do sklepu lub koszty prowizji. Teraz łączymy siły z Allegro, dzięki czemu przedsiębiorca, który założy konto na dwóch platformach będzie mógł zyskać pakiet świadczeń o wysokości nawet 19 600 zł

– wylicza.

Połącz sprzedaż na Allegro z promocją na Ceneo

Z raportu PWC „E-commerce w Polsce 2021” wynika, że 70 proc. sklepów internetowych to małe strony z niewielkim ruchem. Sprzedaż na Allegro umożliwia dotarcie do 13 mln aktywnych kupujących, zapewnia wsparcie marketingowe, oferuje profesjonalne abonamenty, które służą budowaniu pozycji marki w ramach platformy.

Paweł Mielczarek, ekspert marketingu e-commerce, wskazuje, że wiele młodych firm rozpoczynając przygodę z e-handlem staje przed dylematem, czy wybrać na początek własny sklep internetowy, czy sprzedaż za pośrednictwem Allegro.

Sekret sukcesu w e-commerce leży w byciu tam, gdzie znajduje się potencjalny klient. Allegro.pl umożliwia dostęp do 13 mln klientów. Własny sklep internetowy, do którego będziemy kierować ruch z Ceneo.pl, to niezależność i dywersyfikacja źródeł pozyskania nowych konsumentów. Synergia działań pozwoli zwiększyć zasięgi oraz konkurować na każdej płaszczenie

– przekonuje.

Allegro: Nie przejmuj się wysokimi kosztami

Jedną z barier najczęściej wymienianych przez osoby rozważające sprzedaż online są wysokie koszty wejścia i brak doświadczenia w wykorzystaniu narzędzi online.

Allegro zapewnia, że oferuje nowoczesne i zaawansowane technologicznie narzędzia do obsługi płatności i dostaw, bez konieczności podpisywania umów z wieloma operatorami. Sprzedający nie jest zobowiązany do wykupienia abonamentu, a dzięki licznym akcjom promocyjnym oraz festiwalom zakupowym może korzystać z działań marketingowych prowadzonych przez Allegro.

Elementem wsparcia sprzedawców ze strony platformy jest dostarczanie narzędzi, które pozwalają zdobywać wiedzę i rozwijać sprzedaż. Stąd pomysł na powołanie Akademii Allegro.

REKLAMA

Naszą ambicją jest wspieranie sprzedawców na każdym etapie ich rozwoju. Temat oraz formę materiałów dostosowujemy do potrzeb naszych odbiorców

– mówi Kinga Hajducka, prowadząca Akademię Allegro.

I zaprasza do wypróbowania najnowszej formy zdobywania wiedzy: podcastów.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA