Wiadomości

Są polskie ceny nowego Peugeota 208. Start od 53 900 zł

Wiadomości 02.07.2019 67 interakcji

Są polskie ceny nowego Peugeota 208. Start od 53 900 zł

Piotr Barycki
Piotr Barycki02.07.2019
67 interakcji Dołącz do dyskusji

Nowy Peugeot 208 doczekał się w końcu wyceny i kompletnego polskiego cennika. Najtańsza wersja kosztuje mniej niż 54 tys. zł, natomiast najdroższa – ponad 95 tys. zł. 

Co dostaniemy w standardzie w najtańszej odmianie i za co trzeba zapłacić prawie 100 tys. zł w najdroższej wersji? Sprawdźmy.

Nowy Peugeot 208 – wersje silnikowe i wyposażenia

Peugeot 208 2019

W sumie oferta Peugeota 208 składa się z czterech silników benzynowych. (od 75 do 130 KM) i jednego silnika wysokoprężnego (100 KM). Do wyboru są tez cztery wersje wyposażenia – Like, Active, Allure i GT Line.

Pełny cennik prezentuje się następująco:

Peugeot 208 Like:

  • PureTech 75 KM M5 – 53 900 zł
  • BlueHDi 100 KM M6 – 67 900

Peugeot 208 Active:

  • PureTech 75 KM M5 – 57 900 zł
  • PureTech 100 KM M6 – 63 400 zł
  • PureTech 100 KM A8 – 71 400 zł
  • BlueHDi 100 KM M6 – 71 900 zł

Peugeot 208 Allure:

  • PureTech 75 KM M5 – 66 900 zł
  • PureTech 100 KM M6 – 72 400 zł
  • PureTech 100 KM A8 – 80 400 zł
  • PureTech. 130 KM A8 – 86 700 zł
  • BlueHDi 100 KM M6 – 80 900 zł

Peugeot 208 GT Line:

  • PureTech 100 KM M6 – 80 900 zł
  • PureTech 100 KM A8 – 88 900 zł
  • PureTech. 130 KM A8 – 95 200 zł
  • BlueHDi 100 KM M6 – 89 400 zł

Przy czym oczywiście M5 oznacza przekładnię manualną o 5 przełożeniach, M6 – to samo, ale o 6 przełożeniach, natomiast A8 – 8-stopniową przekładnię automatyczną.

Peugeot 208 – co w standardzie?

Wersja Like ma niestety niewiele wyposażenia, które da się lubić. Bez dopłaty znajdziemy tutaj m.in. poduszki powietrzne, reflektory halogenowe ze światłami do jazdy dziennej (ale nie LED), czujnik zmierzchu, tempomat, zestaw systemów bezpieczeństwa (w tym Distance Alert, utrzymanie na pasie ruchu, monitorowanie ograniczeń prędkości), żółty lakier metalizowany (to akurat plus!), monochromatyczny ekran dotykowy 5″ (?!), plastikową kierownicę, klimatyzację manualną, elektryczne szyby z przodu (korby z tyłu), centralny zamek, regulację fotela kierowcy na wysokość, składaną i dzieloną tylną kanapę i stalowe felgi 15 cali.

W Active dołączają do tego LED-y do jazdy dziennej, rozpoznawanie znaków drogowych, lusterka w kolorze nadwozia, chromowany wlot powietrza do chłodnicy, kolorowy ekran centralny 7″ i kolorowy wyświetlacz 3,5″ między zegarami, przednia szyba barwiona i akustyczna, uchwyty w podsufitce z tyłu, sterowane elektrycznie lusterka z podgrzewaniem (składanie nadal ręczne), 3 lampki do czytania z przodu i oświetlenie bagażnika oraz felgi stalowe 16″ (jakiż sens?).

Allure to już natomiast trochę inna bajka. W standardzie dostajemy elektryczny hamulec postojowy, system wyboru trybów jazdy, czujniki parkowania z tyłu, felgi aluminiowe 16″, tylne lampy LED, konsolę centralną z podłokietnikiem, i-Cockpit 3D, automatyczną klimatyzację (jednostrefową), bezkluczykowe uruchamianie auta, składane elektrycznie lusterka boczne i elektrochromatyczne lusterko wsteczne, elektrycznie sterowane szyby tylne, schowek na telefon i 4 gniazda USB.

Peugeot 208 2019

Gdybyśmy planowali sobie sprawić coś małego, ale bardzo wypasionego, to w GT Line dostaniemy m.in. reflektory FullLED, czujniki parkowania z przodu, kamerę cofania, cały pakiet Safety Plus, felgi aluminiowe 17″, inną osłonę chłodnicy, poszerzone nadkola, oświetlenie ambientowe, czarną podsufitkę, bezramkowe wsteczne lusterko i jeszcze kilka innych detali.

I taki GT Line w połączeniu z silnikiem benzynowym 130 KM i automatyczną przekładnią zapowiada się o tyle soczyście, co drogo. Bo właśnie za niego trzeba zapłacić ponad 95 tys. zł, a jeśli zdecydujemy się na kilka dodatkowo płatnych opcji, z łatwością przekroczymy 100 tys. zł. Za auto miejskie!

Jakie opcje można mieć za dopłatą?

peugeot 208 silniki

Chociażby lakier perłowy (2100 zł, niedostępny w wersji Like), elektrycznie sterowane szyby z tyłu (800 zł), przyciemniane szyby boczne i tylną (400 zł, Allure), panoramiczny dach szklany z manualną roletą (2000 zł, Allure i GT Line), pakiet skórzany z pakietem elektrycznym i masażem w fotelu kierowcy (6900 zł w Allure, 6700 zł w GT Line), koło dojazdowe albo koło pełnowymiarowe (500 zł w każdej wersji), nawigację (od 2200 zł do 3700 zł) i radio cyfrowe DAB (700 zł).

Dla każdej wersji z wyjątkiem Like przygotowano też pakiety promocyjne.

W Active za 4600 zł dostaniemy podgrzewane, składane i sterowane elektrycznie lusterka oraz sterowanie elektryczne tylnej szyby, reflektory Eco LED, klimatyzację  automatyczną i czujniki parkowania z tyłu.

W Allure za 4200 zł dostaniemy przyciemniane szyby, bezkluczykowy dostęp i uruchamianie, reflektory Eco. LED. i czujniki parkowania. z przodu.

Dla GT Line przygotowano pakiet GT Line+ za 5400 zł. Otrzymamy w nim bezkluczykowy dostęp i uruchamianie auta, monitorowanie martwego pola i nawigację satelitarną.

Zapowiada się więc naprawdę ciekawie wyposażone auto miejskie. Chociaż modeli skonfigurowanych za około 100 tys. zł raczej nie wyjedzie zbyt wiele z salonów…

Musisz przeczytać:

Musisz przeczytać