Wiadomości

Mazda 2 po liftingu z przodu wygląda jak mała „szóstka”. Ale szybko jej nie kupimy

Wiadomości 18.07.2019 29 interakcji
Adam Majcherek
Adam Majcherek 18.07.2019

Mazda 2 po liftingu z przodu wygląda jak mała „szóstka”. Ale szybko jej nie kupimy

Adam Majcherek
Adam Majcherek18.07.2019
29 interakcji Dołącz do dyskusji

Będzie jeszcze bardziej wypchana nowymi technologiami. 

Najważniejszą zmianą na zewnątrz jest przemodelowanie przedniego pasa – niby niewielkie, ale jednak zbliżające wyglądem miejskiego malucha do odświeżonej Mazdy 6. W oczy rzucają się też 16-calowe felgi aluminiowe wykończone na wysoki połysk. 

Mazda 2

W kabinie ma być ciszej.

Mazda chwali się przeprowadzeniem badań, które pomogły w opracowaniu nowego podejścia do kwestii hałasu w kabinie i obiecuje „wyższą jakość ciszy dla wszystkich pasażerów”. I większy komfort podróży za sprawą podgrzewanej kierownicy, automatycznie ściemniającego się lusterka i wsparcia dla Apple CarPlay oraz Android Auto. 

Mazda 2

Zmieniły się też fotele – mają być wygodniejsze i poprawiać poczucie jedności kierowcy z samochodem. Na tyle, na ile ktoś może chcieć się jednoczyć z miejskim maluchem.

Na tym lista zmian się nie kończy. 

Przeprojektowano zawieszenie by nadwozie płynniej reagowało na nierówności drogi, a układ G-Vectoring Control Plus ma poprawiać stabilność i podnosić poziom bezpieczeństwa.

Odświeżona dwójka będzie dostępna z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 75 lub 90 KM wspieranym przez mikrohybrydę – układ mild hybrid. W takiej konfiguracji dostępna będzie jedynie z sześciobiegowym manualem. Fani automatycznych skrzyń biegów będą mogli wybrać wersję 90-konną, bez hybrydy. 

Mazda 2

Na liście wyposażenia pojawią się LED-owe reflektory (opcjonalnie adaptacyjne), układ rozpoznający znaki drogowe, asystent pasa ruchu oraz system kamer 360 stopni.

Nową Mazdę 2 można zamawiać już w Japonii.

Do Europy trafi na początku przyszłego roku. Japończycy mogą zamawiać dwójkę nawet z 1,8-litrowym dieslem i w każdej wersji silnikowej będzie dostępna opcjonalnie z napędem na obie osie. U nas taka konfiguracja nie miałaby rynkowych szans. 

Na koniec zdjęcie z japońskiego zestawu prasowego. Czy też macie wrażenie, że te modelki są wyjątkowo drobne? Dwójka wygląda tu na ogromne auto!

Mazda 2

Musisz przeczytać:

Musisz przeczytać