Wiadomości

Lifting BMW serii 3 oficjalnie. Większe nerki, węższe światła, to samo piękno

Wiadomości 18.05.2022 82 interakcje

Lifting BMW serii 3 oficjalnie. Większe nerki, węższe światła, to samo piękno

Paweł Grabowski
Paweł Grabowski18.05.2022
82 interakcje Dołącz do dyskusji

Lifting BMW serii 3 oficjalnie. Poznamy je po kilku istotnych różnicach. Światła stanęły mu na głowie.

Jeden z najlepiej wyglądających samochodów na świecie doczekał się liftingu. Do sieci przedostawały się cząstkowe informacje o tym jak będzie wyglądać seria 3 po liftingu, co tylko zaostrzyło apetyty. BMW w końcu postanowiło pokazać światu jak wygląda odświeżona wersja ich hitu.

Lifting BMW serii 3 postawił światła do góry nogami

Największą różnica jest zmiana kształtu reflektorów — zniknęło charakterystyczne wcięcie u dołu lamp, zwężono je, a paski świetlne z dołu powędrowały do góry, tworząc odwrócone podwójne L. W standardzie znajdziemy LED-owe reflektory, natomiast za dopłatą dostępne są adaptacyjne światła, które poznamy po niebieskich akcentach.

bmw serii 3 lifting

BMW delikatnie powiększyło grill, ale to naprawdę kosmetyczna różnica. Bardziej w oczy rzucają się podwójne żeberka. Wersja po liftingu ma większe wloty powietrza w zderzaku, również wyglądające jak L, czyli gdzieś tutaj można dojrzeć pewną spójność. Dodatkowo każde BMW będzie domyślnie skonfigurowane w najlepszym pakiecie — Shadowline.

Jeszcze wersja kombi Touring!

Z tyłu zbyt dużych zmian nie ma — większe wyloty powietrza, trochę szersza średnica rur wydechowych. Całość zabiegów przy przednim i tylnym zderzaku sprawiły, że całokształt samochodu zyskał bardziej agresywny wygląd, czy też jak mówią w dziale marketingu — zyskał sportowy wygląd.

Wersja M440i dodatkowo będzie miała nowe logo BMW nawiązujące do kultowego logo BMW Motorsport. Tę wersję poznamy również po wydechach w kształcie trapezu i siatce w grillu.

To nie ona.

Lifting BMW serii 3 największe zmiany przyniósł we wnętrzu

W środku znajdziemy dwa duże i zakrzywione wyświetlacze ukryte pod jedną taflą szkła. Ten kierowcy ma 12,3 cała przekątnej, natomiast centralny ma aż 14,9 cali. System multimedialny to najnowsza, już ósma odsłona iDrive. W standardzie kierowcy dostaną nawigację BMW opartą na chmurze. Auto korzysta z łączności 5G, bo postęp. Cieszy to, że trzystrefowa klimatyzacja została standardowym wyposażeniem.

Użycie dwóch ekranów wymusiło zmiany konstrukcyjne w środku. Przeniesiono sterowanie klimatyzacją na ekran główny, dźwignia wybieraka automatycznej skrzyni została zastąpiona przełącznikiem. Lubiłem go, ale cóż, postęp nie bierze jeńców.

Pod maską bez zmian. Wszystkie wersje silnikowe dostępne w wersji przedliftowej są również dostępne w wersji poliftowej.

BMW serii 3 ma trafić do salonów już w czerwcu. A ja nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć je na żywo.

Musisz przeczytać:

Musisz przeczytać