Ciekawostki

Zaszczepiłeś się przeciwko COVID-19? Brawo, w nagrodę serwisuj auto taniej

Ciekawostki 22.07.2021 377 interakcji
Adam Majcherek
Adam Majcherek 22.07.2021

Zaszczepiłeś się przeciwko COVID-19? Brawo, w nagrodę serwisuj auto taniej

Adam Majcherek
Adam Majcherek22.07.2021
377 interakcji Dołącz do dyskusji

10 proc. zniżki dla klientów, którzy przedstawią certyfikat szczepienia przeciwko COVID-19 – tak zachęca swoich klientów do szczepień Łada w Rosji. A może zachęca zaszczepionych, by stali się jej klientami?

Nie, nie zamierzam nikogo zachęcać, ani zniechęcać do szczepienia. Wychodzę z założenia, że każdy ma swój rozum i na podstawie zebranych informacji może zdecydować o swoim życiu sam. W Polsce zachęca m.in. rząd za pomocą loterii Narodowego Programu Szczepień, w której można wygrać m.in. cztery Toyoty. Jednak wielu osób ta forma zachęty nie przekonuje – podobno skuteczniejszy jest sam paszport covidowy, który ułatwia m.in. wyjazd za granicę. Coraz bardziej donośne są też głosy o segregacji i dyskryminacji tych, którzy nie decydują się na szczepienia.

Dyskryminowani mogą się też poczuć niezaszczepieni klienci Łady

Jeśli nie pokażą w serwisie paszportu covidowego, czy certyfikatu potwierdzającego szczepienie, nie będą mogli skorzystać z 10-procentowego rabatu na usługi serwisowe lub 5-procentowego rabatu na zakup części. To bonus, jaki od wczoraj do połowy września zaproponował producent klientom swoich 300 serwisów i ponad 1500 sklepów z częściami do modeli tej najpopularniejszej, rosyjskiej marki.

certyfikat szczepienia COVID-19

Przy okazji może to być też zachęta dla tych, którzy się już zaszczepili, a są na etapie wymiany samochodu – perspektywa niższych kosztów serwisu może przeważyć szalę zwycięstwa na stronę Łady. O ile promocja zostanie przedłużona, bo w sumie przez te dwa miesiące to pewnie i tak by z serwisu nie skorzystali.

Tak czy inaczej, pewnie można się spodziewać, że podobne promocje będą zdarzały się częściej

Skoro ci uciskani, dyskryminowani niezaszczepieni mogą odmawiać wykonywania usług zaszczepionym (właściwie nie mogą, ale i tak to robią), to chyba nie powinni mieć nic przeciwko temu, że ktoś inny może nie chcieć traktować ich preferencyjnie np. w autoryzowanej stacji obsługi jakiejś marki. A w morzu możliwości promowania własnego biznesu każdy może postawić na proszczepionkowy model popularyzacji swojej działalności. W końcu hasło „włącz myślenie” może mieć wiele znaczeń.

Musisz przeczytać:

Musisz przeczytać