Lokowanie produktu

Autoblog.pl – formaty reklamowe

Lokowanie produktu 01.02.2022 0 interakcji
Bartosz Nowak
Bartosz Nowak 01.02.2022

Autoblog.pl – formaty reklamowe

Bartosz Nowak
Bartosz Nowak01.02.2022
0 interakcji Dołącz do dyskusji

Tak – to prawda. Jeśli ktoś z natrafił na ten artykuł to może tu spodziewać się wielu informacji na temat tego jak reklamowo można zaistnieć na łamach autoblog.pl.
Ale może po kolei.

Autoblog.pl to opiniotwórczy serwis motoryzacyjny, który nie boi się wsadzić kija w motomrowisko. Bierze w nim pod lupę samochody nowe i używane, opisuje i komentuje zmiany w prawie o ruchu drogowym i przypomina, dlaczego trzeba jeździć przepisowo. Dużą część ruchu w serwisie generują artykuły o samochodach elektrycznych, które niesłychanie polaryzują odbiorców, a autorzy chętnie dolewają jeszcze benzyn… to znaczy prądu do tej dyskusji.

W naszym portfolio dedykowanemu działaniom reklamowym wyróżniamy trzy główne obszary: display, content oraz niestandard.

Display

Mimo upływu lat działania odsłonowe pozwalające reklamodawcom na emisję kreacji reklamowych w postaci bannerów nadal stanowią najczęściej wybieraną formę promocji. Wszystko za sprawą możliwości budowania za ich pomocą bardzo szerokiego zasięgu, jak również emisji wielu różnych kreacji skierowanych do wielu różnych grup odbiorców.

Kampanie te wymagają odpowiedniego planowania, jak również umiejętnego umiejscowienia tzw. slotów reklamowych w serwisie. Optymalnym rozwiązaniem jest rozplanowanie ich pozwalające na wysoką efektywność działań reklamowych, a jednocześnie w sposób pozwalający obiorcom treści na swobodne poruszanie się po serwisie oraz ich wygodną konsumpcję. Jak to mawiają nasi przyjaciele zza oceanu – user always comes first.

Content

Skoro już przy zapożyczeniach jesteśmy to warto wspomnieć o jednym z ciekawszych rozwiązań, jakim jest wykorzystanie contentu w działaniach reklamowych. Niektórzy nazywają takie działania artykułami sponsorowanymi, inni artykułami komercyjnymi – my zaś nazywamy je artykułami z lokowaniem produktu.

Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że praktycznie wszystkie nasze publikacje przygotowane specjalnie dla naszych reklamodawców tworzą nasi redakcyjni koledzy i (zgodnie ze stosowanym nazewnictwem) lokują w nich promowane produkty czy usługi.

Często tego typu podejście wymaga nieszablonowego podejścia do realizacji, lecz nie stanowi to dla nas problemu, a ewentualnie wyzwania – tym z kolei chętnie stawiamy czoła.

Niestandard

Nieszablonowe podejście to takie, które cieszy nas najbardziej – dlatego nie boimy się kiedy (potencjalny lub stały) klient pozwala nam popuścić wodze fantazji i opracować dedykowane jego działaniom rozwiązanie. Zwłaszcza, że doświadczenie pokazuje, iż często opracowane w ten sposób koncepcje pozostają na stałe w naszym portfolio i poszerzają naszą ofertą – tak stało się np. z dedykowanymi widgetami, natywnym boxem video, czy też cyklami partnerskimi.

Jesteśmy w kontakcie

Oczywiście – jeśli którakolwiek z powyższych informacji wydaje Wam się nie do końca zgłębiona albo macie jakieś dodatkowe do nas pytania to jak najbardziej służymy pomocą.

Piszcie do nas śmiało na kontakt@spidersweb.pl

Musisz przeczytać:

Musisz przeczytać