Nowy program partnerski Play'a
Marketing wirusowy w dobie internetu zyskał całkiem nowe możliwości. Chcesz wygrać Galaxy Nexusa? Podziel się taką a taką wiadomością na Facebooku, Twitterze i Google Plus, oczywiście publicznie, i pokaż nam dowody na to, że to zrobiłeś. Chcesz dostać darmowe magabajty na Dropboksie? Skłoń innych, żeby zaczęli korzystać. Promocja w sklepie mobilnym – dostaniesz 50% zniżki, jeśli podzielisz się linkiem w mediach społecznościowych. Ostatnio to chyba najczęściej wykorzystywana forma promocji, bo oddolna i przynosząca zyski obu stronom. Teraz nasz rodzimy operator komórkowy Play przygotował podobną akcję, w której zyskiem dla użytkowników są pieniądze.
Chodzi o polecanie telefonów – zarejestrowany w programie użytkownik, który skłoni innych do kupna telefonu i podpisania nowej umowy przez link referencyjny dostanie 50 złotych „prowizji” od takiego zakupu.
Jednego można być pewnym: przy takich działaniach i doświadczeniu Play’a już za chwilę w serwisach społecznościowych pojawią się wpisy polecające telefony i odsyłające do programu.