Tech

W 2012 TP SA zmieni nazwę na Orange

Jak poinformowała Gazeta Wyborcza, najprawdopodobniej w pierwszej połowie przyszłego roku Telekomunikacja Polska przejdzie rebranding.

Do tego czasu ma całkowicie zniknąć nazwa i logo TP SA. Już od jakiegoś czasu zauważane jest pozbywanie się gadżetów z logiem Telekomunikacji. W wyniku rebrandingu stara nazwa zniknie m.in. z usług, reklam i punktów obsługi.

Posunięcie polskiego giganta telekomunikacyjnego nie dziwi. Według badań te same produkty oferowane pod marką Orange są lepiej postrzegane niż reklamowane jako TP SA. Jest to spowodowane wizją Orange jako firmy nowoczesnej i światowej, która wypada dużo korzystniej na tle często kontrowersyjnej Telekomunikacji Polskiej. Dobrym przykładem jest spadek sprzedaży internetu Neostrady przy jednoczesnym wzroście sprzedaży internetu stacjonarnego markowanego jako Orange.

Spółka Telekomunikacja Polska istnieje od 1992 roku, niegdyś jako monopolista, dziś dominujący dostawca usług telefonii stacjonarnej w Polsce. Rebranding spółki nie spowoduje wygaśnięcia usług świadczonych abonentom.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst