Tech

Najpopularniejsze nagrania z YouTube w Polsce to...

Ponad bilion odsłon wszystkich materiałów, 48 godzin filmów wideo dodawanych co minutę, miliony użytkowników i niezliczona ilość komentarzy – tak właśnie prezentował się dobiegający już powoli do końca rok w serwisie YouTube. Co jednak najchętniej oglądali w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy mieszkańcy Polski, a co przyciągnęło największą uwagę użytkowników z całego świata?

Na świecie (podobnie jak w przypadku ilości zapytań w wyszukiwarce Google) prym wiodła Rebecca Black ze swoim teledyskiem do piosenki „Friday”, skutecznie dystansując przy tym konkurencję z praktycznie wszystkich kategorii. W przypadku samych teledysków, zwycięstwo odniosła Jennifer Lopez z utworem „On the floor”, który był również najczęściej oglądanym muzycznym wideo w naszym kraju.

Spośród wszystkich nagrań wideo umieszczonych przez polskich użytkowników (wykluczony został m.in. finał X Factor oraz jedna z reklam Tesco) największą popularnością cieszyły się następujące pozycje:

 

W przypadku polskich wideoklipów największą uwagę przykuwały przede wszystkim nagrania takie jak:

 

Zagraniczne wideoklipy cieszyły się u nas popularnością zbliżoną do „średniej światowej”: 

 

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst